Bildbomb från minivandring

I dag trotsade jag min stukade vrist (som redan mår mycket bättre) när Steffi tog mig ut till en vandringsled vid Dovestone Reservoir. Steffis snälla sambo körde oss dit och sedan vandrade vi iväg.

Ibland sken solen, ibland regnade det, ibland blåste det galet mycket. Ja vädret var i alla fall inte tråkigt och landskapet otroligt fint, men jag låter nedanstående bildbomb tala för sig själv.

Glad guide som blivit något av ett vandringsproffs under tiden i England.

Glad guide som blivit något av ett vandringsproffs under tiden i England.

upload.jpg

Obligatorisk selfie!

Obligatorisk selfie!

upload.jpg

upload.jpg

Kloka ord som stämde mer än väl i dag.

Kloka ord som stämde mer än väl i dag.

upload.jpg

upload.jpg

upload.jpg

upload.jpg

upload.jpg

Jag orkade i mål med Zlatans superkrafter och stödet som höll vristen på plats.

Jag orkade i mål med Zlatans superkrafter och stödet som höll vristen på plats.

Foten krånglade lite ibland, men för det mesta gick det hur bra som helst. På knappt två och en halv timme gick vi nästan 10 kilometer och nu känns det i hela kroppen. Kanske bästa känslan när kroppen verkligen fått jobba, ser så fram emot att få träningen i gång igen.

Har du ren kickat i gång vardagsrytmen eller är det ännu sommartempo som gäller? Själv är jag SÅ redo för hösten (eller rutinerna då, det får gärna vara varmt och fint i några veckor till).

4 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Hej!

Det är jag som är den där Kugge som skriver, men på riktigt heter jag Michaela von Kügelgen (ifall du undrar varifrån det där med Kugge kommer). 

Jag är författare, frilansjournalist och företagare bosatt i Helsingfors, Finland.

Du har hittat till rätt sajt om du tycker om att skriva, kanske drömmer om författarskap eller är företagare. 

Det här hörnet av internet handlar nämligen allra mest om att skriva och driva företag – ur mitt perspektiv.

Mina böcker

Relaterade blogginlägg

författare

Det skrivna året 2025

Jag har en tradition på bloggen som jag håller hårt fast vid (trots att allt annat bloggande uteblir): Att summera mitt skrivna år. Och om det är nåt år som förtjänar att förevigas är det väl detta. Jag

Läs mer »