Jag har helt glömt bort att skriva om att vi ska vara med i restaurangdagen i morgon, det blir tredje (?) gången för mig tror jag. Tidigare har vi lagat sushi och hamburgare, i morgon (lördag) bjuder vi på ryska pelmeni – veganpelmeni. Dessutom finns det veganäppelpaj, och jestas vad god den var! Ni vill alltså inte missa det här!
Har vevat deg med pastamaskin hela kvällen och haft morgontur imorse så just nu klarar inte hjärnan av att ge mer information, men allt ni vill veta finns på restaurangens fb-sida. Välkommen!

författare
Det skrivna året 2025
Jag har en tradition på bloggen som jag håller hårt fast vid (trots att allt annat bloggande uteblir): Att summera mitt skrivna år. Och om det är nåt år som förtjänar att förevigas är det väl detta. Jag

2 svar
Åhh var på restaurangdagen i augusti när vi var här i Åbo. Visste inte att det var dags nu igen 🙂 Kul! Hoppas det går bra 🙂
Jo, det är fyra gånger om året! Det gick nog ganska bra, tyvärr var vädret i Helsingfors inte så bra.