Wien är än så länge fantastiskt. Känner mig ändå rätt medelålders när jag tycker det är skönt att vara på hotellrummet före klockan nio på kvällen, men efter en lång dag känns det som bästa alternativet. Vi har
Efter fyra timmar sömn sitter jag nu för tredje gången under en månad på Helsingfors Vanda flygplats för att åka till Wien. Klassträffen igår var jätterolig, måste verkligen säga att vi hade ett bra gäng. Så roligt att