Journalistik, Helsingfors och föreningar – svar på frågestunden
Glad lördag gott folk! Här i Helsingfors är det gråare än grått och jag är ganska trött efter den galna arbetsveckan. Morgonen förgylldes av färskt bröd från Fazer-bageriet som öppnat i min S-market (som varit stängd i sex