Frilansutflykt till Fagervik

Det bästa med mitt jobb som journalist är att jag får åka till alla möjliga ställen via jobbet. Tidigt i dag åkte jag ut till Fagervik gård i Ingå för ett frilansreportage om potatis för Marthaförbundets tidning Marthabladet.

Läs mer »