Om tvivel och att jobba sig vidare I dag läste jag de 10 första sidorna i mitt manus och tyckte att det var skit, skit, skit. Jag hade lust att gräva en stor grop, hoppa i den och aldrig komma upp igen. I ungefär två Läs mer » 12 september 2015 2 kommentarer