Om tvivel och att jobba sig vidare

I dag läste jag de 10 första sidorna i mitt manus och tyckte att det var skit, skit, skit. Jag hade lust att gräva en stor grop, hoppa i den och aldrig komma upp igen. I ungefär två

Läs mer »