”Lite mer omsorg” Motivationen har verkligen varit på villovägar. Jag började läsa mitt manus med förlagets kommentarer och tyckte att det mesta var skit, skit, skit. Helt sjukt att jag ens skickat in något sådant, satt jag där och tyckte. Men Läs mer » 20 mars 2015 2 kommentarer