100 mål

Blondinbella gjorde det och sedan Malin. I går såg jag att också Daniela hade hakat på. Jag vill också! Att skriva ner 100 mål för livet är jobbigt men roligt. Framför allt tror jag att det kan vara jättebra att

Läs mer »