Post-ESC Den mentala baksmällan är hård efter den gångna helgen. Så mycket roligt, så många nya intryck (och skratt) på kursen och så härligt att få lära känna kurskompisarna bättre. Men nu är det dags kommentera mina ESC-gissningar! Måste Läs mer » 16 maj 2016 1 kommentar